معرفی بخش setup نود32-بخش اول
معرفی بخش setup نود32-بخش اول
نوشته شده در شنبه 12 بهمن 1392
بازديد : 206
نويسنده : Ali.f4R

در قسمت قبل در مورد بخش home   نود 32 ، توضیحاتی رو ارائه دادیم و در این پست قصد معرفی بخش setup رو داریم . در این صفحه  چند بخش  داریم .

بخش اول به نام computer ، چند تا زیر گزینه داره که فعال و غیرفعال بودن حالتهای مختلف نود 32 رو میتوان بررسی کرد و بخش دوم به نام web and email هم حفاظت های این حوزه رو مشخص می کنه . گزینه سوم نود 32 در این پنجره هم product activation است که  مربوط به مباحت آپدیت می شود و نیازی به توضیح ندارد .

گزینه بعدی ، import and export setting  هست ، همانطور که از نامش پیداست برای وارد و خارج کردن تنظیمات قبلی آنتی ویروس استفاده می شود .

اما بخش چهارم ، enter advance setup

با کلیک بر روی این گزینه ، یک صفحه جدید در نود 32 برای شما باز می شود . در این صفحه ، در سمت چپ چند منو دارید ، در منوی computer  به چند تا زیرگزینه دسترسی دارید .

ابتدا گزینه antivirus and antispyware  رو توضیح می دهیم . با کلیک بر روی این گزینه ، در سمت راست مقدار تنظیمات داریم . این تنظیمات به دو بخش تقسیم می شود :

1 – scanner option     2 – anti-stealth

 

در گزینه اول ، چند تا بخش داریم .

تیک اول ، مربوط میشه به ، فعال کردن تشخیص برنامه های  ناخواسته .

تیک دوم  ، مربوط میشه به ، فعال کردن تشخیص برنامه های نا امن .

تیک سوم ، مربوطه به فعال کردن تشخیص برنامه مشکوک

گزینه anti-stealth  :

ض خفا یا anti-stealth یک سیستم پیشرفته است که برنامه های خطرناک را تشخیص می دهد ، یکی از این برنامه ها ، برنامه ای به نام rootkits هست .

تا اینجا با بخشی از نود 32 آشنا شدیم . در قسمت های بعدی ، گزینه های بعدی بخش advanced setup رو توضیح خواهیم داد . این مقالات فقط در حد آشنایست هر چند اکثر کاربران ، فقط با بخش آپدیت نود 32 و بخش یوزر و پسورد نود 32 کار می کنند .

پایان بخش اول






مطالب مرتبط با اين پست
.



مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








كد ساعت

قالب وبلاگ

.